Prikaži kategorije

DENSO - stični trakovi za asfalte

DENSO Samolepilni bitumenski stični trak za stike med asfaltom in drugimi materiali

V preteklem stoletju si je DENSO Group Germany ustvarila ugled, ki temelji na izkušnjah, kakovosti in zanesljivosti pri preprečevanju korozije in inovativni tehnologiji tesnjenja. Uspeh mednarodno vodilne skupine temelji na izumu, ki je bil patentiran že leta 1927 – »DENSO tape«, prvem izdelku na svetu te vrste. Od takrat DENSO Group Germany postavlja visoko lestvico in zagotavlja najvišje standarde kakovosti s pionirskimi tehničnimi izdelki. Vse raziskovalne, razvojne in proizvodne dejavnosti potekajo v Nemčiji. Naši zaposleni tesno sodelujejo z našimi strankami pri ustvarjanju zanesljivih individualnih rešitev, ki prestanejo preizkus časa.

OPIS

TOK®-Band SK je visokokakovosten bitumenski spojni trak iz polimerno izboljšanega bitumna z izjemnimi razteznimi in oprijemnimi lastnostmi. TOK®-Band SK ima na eni strani (gladki strani) homogeno lepilno prevleko po celotni površini, zato se na “hladne” robove fug lahko nanese hitro in varno, brez uporabe plinskega gorilnika. TOK®-Band SK lahko nanesete brez primerja na pravilno pripravljene robove, ki so čisti, suhi in brez prahu. Rahlo profilirana (valovita) stran bitumenskega traku je stran brez lepila. Ta stran bo kasneje tvorila osnovo za dobro sprejemljivost z vročim asfaltom. V primeru zelo slabe podlage se lahko uporabi neobvezni temeljni premaz TOK®-SK Primer za povecanje oprijema TOK®-Band SK na rob spoja.

UPORABA

TOK®-Band SK je idealen za tesnjenje reg (stikov) pri gradnji asfaltnih cest. V skladu z ZTV Fug-StB se uporablja tudi na stikih z elementi, kot so betonski robniki in kanalete, kjer se naknadno nanese vroca asfaltna mešanica. Zahvaljujoc izjemnim lastnostim materiala so zagotovljeni trajni in popolnoma zatesnjeni spoji.

Vgradnja

Vremenske razmere:

V skladu z ZTV Fug-StB se lahko bitumenske fugirne trakove nanaša le v suhem vremenu in pri temperaturi površine asfalta najmanj +5°C. Pri temperaturah med 0°C in +5°C je izdelek dovoljeno nanašati le, ce so izvedeni dodatni ukrepi (npr. predgretje robov).

Zahteve za spojne robove:

V skladu z ZTV Fug-StB veljajo naslednje osnovne zahteve: Robne površine morajo biti cvrste, ravne in ravne za uspešno nanašanje bitumenskega fugirnega traku. Spojni robovi morajo biti prirezani, natancno rezkani ali odrezani ali sestavljeni z že pripravljenimi komponentami. Robne površine morajo brez umazanije, prahu in brez nepritrjenih delckov. Delce rje na jeklenih delih je Potreno odstraniti. Morebitno ostanke umazanije, ki ostanejo na površini, je treba odstraniti z žicno krtaco ali stisnjenim zrakom. Robovi morajo biti suhi.

Uporaba TOK®-Band SK:

Ce so v celoti izpolnjene vse zahteve za spojne robove, lahko TOK®-Band SK nanesemo na rob brez primerja. Ustrezni rezultati testiranja v skladu s TL/TP Fug-StB so na voljo. V primeru slabe površine se oprijem bitumenskega sticnega traku na rob se oprijem izboljša z nanosom TOK®-SK Primer. Poleti je cas sušenja TOK®-SK Primerja le 3 do 5 minut, odvisno od vremenskih razmer, kar omogoca hiter zacetek nadaljnjih del.

Vgradnja:

TOK®-Band SK nanesemo na pripravljen vezni rob z lepilno plastjo (gladka stran) proti površini. Protilepilni papir je treba odstraniti tik pred polaganjem traku. Lepilno površino (gladko stran) položenega traku TOK®-Band SK z roko ali orodjem pritisnemo na vezni rob.

Zahteve ZTV Fug-StB 15 za bitumenske sticne trakove:

Bitumenski fugirni trak mora biti v skladu z ZTV Fug-StB za valjane asfaltne površinske položen 5 mm preko koncne višine vgradnje asfalta, tako da pri valjanju nastane tako imenovana “glava zakovice”. To tvori dodatno tesnilo na površini in zagotavlja cisto “zapiranje”. Pri litih asfaltnih površinah se spojni trak položi poravnano z robom. Širina spojnega traku mora biti najmanj 10 mm. V skladu z ZTV Fug-StB in TL Fug-StB mora kakovost materiala spremljati tretja oseba in jo preveriti z nalepko odobritve na embalaži.